Reebok NFT Pazarına Katılıyor

Makaleyi Paylaş
KISACA
  • Reebok X NST2 koleksiyonu 200 NFT'den oluşuyor.

  • NFTler'in çoğu 500-2.000 dolar aralığında fiyatlanıyor.

  • Reebok NFT satışlarında diğer moda markasına katıldı.

  • promo

    BIT Kazanma Zamanı: 8 Milyon BIT Kazanma Şansı. Üç Farklı Yol, Bir Büyük Kazanç. Hemen Katıl!

The Trust Project şeffaflık konusunda yeni standartlar oluşturan uluslararası bir haber kurumları konsorsiyumudur.

Reebok, ayakkabılarından oluşan yeni bir NFT koleksiyonu sergilemeye başladı. Bu NFT’lerin 200’ü Wax Atomic Hub platformunda satılıyor.

Sponsor



Sponsor

Reebok , 26 Nisan’da 200 NFT (non-fungible token) ürettiğini açıklayan bir tweet yayınladı. X NST2 Limited Edition NFTleri, Wax Atomic Hub’da bulunan koleksiyonda listeleniyor. Projenin “blockchain’in sokak modasıyla buluşması” olduğunu söyleyen Reebok, sektörlerde yer alan bir başka önemli isim oldu. NFTler’in birçoğu 500 ile 2.000 dolar arasında fiyatlanıyor, bazıları ise 20.000 dolara kadar yükseliyor.

Sponsor



Sponsor

NFT satışlarının hızlı şekilde kapanma eğiliminde olması, satış sürecinin ne kadar süreceğini belirsiz kılıyor. Kripto topluluğunun bu duruma tepkisi büyük ölçüde olumlu oldu ve birçok büyük marka Reebok’ın sahneye gelişini kutladı. Aynı alandaki bir başka büyük isim olan Adidas da kendi NFT projelerini geliştirmekten geri kalmadı. Görünüşe göre moda ve lüks marka alanı, özellikle bu piyasada kullanım alanı buluyor. Gucci de kripto varlık şeklinde sanal spor ayakkabılar satarak kendi NFT’leri üzerinde çalışmaya başladı.

NFT projelerinin orijinal kullanım senaryoları sanat eserleri, emlak ve oyun etrafında dönüyordu. Ancak NFTler o zamandan beri çeşitli alanlarda çeşitli kullanım alanları buldu. Şimdilerde ise medya, spor ve moda endüstrileri tokenlarla en çok ilgilenenler arasında.

Reebok NFT Satışlarında Diğer Markalara Katıldı

Reebok, NFT satışı denemeye başlayan birçok büyük markadan sadece biri. Son zamanlarda bazı ünlüler, sanatçılar ve sektörler kripto varlıklardan yararlanmaya başladı. Birkaç isim vermek gerekirse; Elon Musk, Grimes, Eminem, Edward Snowden ve NBA, NFTler’de yer alan düzinelerce yüksek profilli isimden sadece birkaçı. Bu projeler, Beeple’ın sanat eserleri kadar olmasa da büyük miktarlarda satıldı. Bu, büyük markalar ve isimler tarafından sağlanan özel içeriğe talep olduğunu kanıtlıyor. Sonuç olarak, bu kuruluşlar marka bilinirliğini artırmanın yanı sıra bazı fonları da artırmaya çalışıyor.

Görünüşe göre, NFT projeleri kripto para dünyasının bir parçası olarak kalacak. Bu yılın başlarında Google aramaları açısından hem kripto para birimlerini hem de DeFi’yi geride bıraktı ve bu ilgi devam edecek gibi görünüyor. NFT projelerinin, DeFi’nin aksine daha erişilebilir olduğu biliniyor. Bu durum ise ana akım çekiciliği bulmaya devam eden kripto para birimlerine daha fazla ilgi çekilmesine yardımcı oluyor.

Sorumluluk Reddi

Sitemizde yayınlanan her içerik, iyi niyet çerçevesinde kaleme alınmıştır ve genel manada bilgi vermek amacıyla yazılmaktadır. Sitemizden edindiği bilgiler ışığında, okuyucunun yaptığı her hamle, çok net bir şekilde kendi riskidir ve siteyle bir ilgisi yoktur.
Sponsor
Share Article

Rahul Nambiampurath is an India-based Digital Marketer who got attracted to Bitcoin and the blockchain in 2014. Ever since, he's been an active member of the community. He has a Masters degree in Finance. <a href="mailto:editorinchief@beincrypto.com">Email me!</a>

YAZARI TAKİP ET

Pazar sinyalleri, çalışmaları ve analizleri! Bizi bugün Telegram'da ziyaret edin!

Katılın

Pazar sinyalleri, çalışmaları ve analizleri! Bizi bugün Telegram'da ziyaret edin!

Katılın

BIT Kazanma Zamanı. 8 Milyon BIT Kazanma Şansı. Üç Farklı Yol, Bir Büyük

Katılın